Det var ju snopet

2014-02-07 / 17:18:03
Ingen UVI heller vad läkaren kunde konstatera. I alla fall ingen bakteriell sådan, sa han (hur man nu kan se det utan att ha gjort en odling?). Sedan kan man ju ha en nedre urinvägsinfektion där blåsan eller urinröret bara är lite irriterat och som läker ut av sig självt efter någon vecka. Det är ju bara det att mina problem har varat mer än en vecka.
   Då är det något annat i alla fall. Men vad? Ont gör det i alla fall till och från i höger sida av magen. Hade det varit blindtarmen hade ag varit död för länge sen, för den märker man rejält inom 3 dagar om den är inflammerad. Eller, det är i alla fall vad jag läst mig till. 
   Inflammation i tarmen? Tarmficka? IBS? Cancer? Polyper? Glutenintollerant? Jag kan säga att jag har rejält med ångest över det här onda och jag bävar inför söndag när jag ska göra coloskopin, samtidigt som det ska bli skönt att göra en undersökning för att se om det kan vara något. Usch och bläk.


Lägg till en kommentar här!
Postat av: emma

Har man bakterier så har man många vita blodkroppar. Kroppen försvarar sig genom att skicka ut vita blodkroppar som ska bryta ner bakterierna. Därför vet han ;)

Svar: Jag litar på dig. Tur att man har en personlig undersköterska :D
Lovis Henri

2014-02-07 @ 17:21:46
Postat av: linn gustafsson

jag och en kompis pratade igår om att båda haft ont där neråt i magen den senaste veckan med , ingen av oss har dock tänkt lika långt som du o undrat så mkt vad det vart, haha.
kram!

2014-02-07 @ 17:38:29
Postat av: Emma Hägg

haha ja sjuksköterska till o med ;) iaf om några månader!

Svar: Funderade just på om det var undersköterska eller sjuksköterska! ^^ jag vet inte riktigt skillnaden heller! Haha
Lovis Henri

2014-02-07 @ 20:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0