Att fasta

2014-02-08 / 10:38:29
Misstänker jag inte kommer bli min grej. Imorgon, ska jag ju som jag skrev igår, göra en coloskopi. Vilket betyder att de kommer gå in med en kamera i min mage för att se om det är något tokigt i tarmarna. 
   Inför det måste man fasta i 1 dygn, för att det ska vara så rent som möjligt inför undersökningen. Ja, ETT DYGN. Från kl. 12 idag till och med typ. kl 15 imorgon får jag bara inta klar dryck. Fattar inte riktigt hur jag skulle klara av detta då min mage kommer ha gått sönder innan jag ens kommit dit. 
   Det ska nog gå bra! He, he , he      he.

Lägg till en kommentar här!
Postat av: mamma

Det kommer gå bra gumman, det klarar ju du! eller hur :-)

2014-02-08 @ 12:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0