Mysmorgon

2013-09-11 / 09:31:12
Vanligtvis är det Kim som går upp med Ian på morgonen. Av den enkla anledningen att han helt enkelt är mer morgonpigg än mig. Eller, i hemlighet så tycker väl jag också att han borde få känna på mammalivets-första-år. Även om det inte ens är någon nivå alls med hur många ggr jag fick springa upp på nätterna det första året. Nu turas vi för det mesta om, om han någon gång skulle vakna på natten. Men oftast sover han hela nätter nu = en mycket gladare mamma och pappa!

Men så i alla fall. Idag är Kim uppe i Stockholm på sitt huvudkontor och jobbar. Så den här sjusovande mamman fick allt dra sig upp 06.30 när ungen vaknade. Jag släpade in honom i vår säng i hopp om att han skulle tycka det var lite mysigt och kanske, kanske, somna om med mig igen...
10 minuter låg han och blundade en stund bredvid mig sen var allt i full gång! Det kändes faktiskt lite mysigt att bara få vara hemma, Ian och jag. Vi tog det lugnt, lekte lite, åt frukost, lekte lite till, gjorde alla morgonrutiner utan någon stress. Så himla skönt :)

 

Lägg till en kommentar här!
Postat av: Caroline Hofer

Kan inte låta bli att skratta lite då det är precis likadant här hemma :). Denis är mycket mer morgonpigg än mig :). Rättare sagt, jag är en zombie på morgonen :P.

Visst är det skönt att vara hemma och bara vara utan någon stress :)

Svar: Hihi, I'm not surprised ;)
Ja, det är underbart!!
Lovis Henri

2013-09-11 @ 11:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0