Mot jönköping!

2012-03-09 / 16:15:09
Hej kära vänner! 
Vet inte riktigt hur mycket uppdatering jag kan lova er till helgen, då vi åker till jönköping idag! Men jag ska försöka uppdatera när jag har tid! Det ska bli så underbart att få komma iväg lite och speciellt till Kimpans kärleksfulla familj! Denna gången har vi hyrt bil, eftersom även Jeppe skulle ner till jönnet denna helgen. Så då blev det helt enkelt billigare och mer värt att dela på en hyrbil ner än att köpa bussbiljetter och åka buss i 4.5 timmar. Skönt!

Från det ena till det andra så har min kära gamla vivaz verkligen börjat balla ur. Så efter jobbet idag åkte jag in till kungsgatans tele2-butik (den enda i hela sverige...typ) för att få lite information om vad de kunde erbjuda mig. 
För fast pris, alltså inklusive fri surf, fria minuter att ringa för, fria sms OCH en telefon kommer jag att betala 349:-/månaden. Nu betalar jag 700:-. Jag frågade givetvis hur det kan komma sig att de har denna "kampanj" eftersom jag nu betalar det dubbla för exakt samma sak (fast lite sämre av allt) och då sa han att de egentligen inte tjänar någonting alls på det, utan måste ha detta erbjudandet just för att vara bättre och konkurrera mot 3. 
Det här erbjudandet gäller bara fram till slutet av mars har jag för mig han sa, så då passade jag på. Jag kommer dock att få betala dubbelt ett par månader eftersom mitt andra abbonemang tar slut först då, men det gör faktiskt ingenting. Jag har ändå fått betala den räkningen skyhög varje månad då jag köpt en massa jävla SL-biljetter. 

Jag har plumberat/plomberat eller vad det nu heter, så Kim kan läsa igenom avtalet jag skrev på (så jag inte är blond och blir lurad). Alltså kan jag lämna tillbaka den om förpackningen är obruten och det är någonting han "lovat" mig som inte stämmer! Det tycker jag är bra. 

Det här kommer antagligen då vara min nya godning: 


En Samsung Galaxy SII LTE! :)

Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0