Yellow jacket

2012-06-18 / 09:16:31


Var så rastlös och hade så mycket energi igår igen att jag drog med mig karln in till centralen för att shoppa loss på rean. Villkoret var att han skulle få leta efter lite kläder också och det gick jag ju givetvis med på :) 
Faktum är att det bara var han som hittade något! Två par tröjor på rea och sen denna gula jackan som han vågade sig på att köpa! 
Jag älskar att han är lite vågad sådär med färger ibland och jag tycker faktiskt att jackan klädde honom riktigt bra! Han köpte den för 1043:-HOPE inne på PUB. Det var 30% på den + att den är vind -och vattentät! Perfect!

Efter det gick vi faktiskt hem ifrån T-centralen till Hornstull! Det ni! Inte alla som klarar det när men är på BF+6 ;) Vanligtvis tar det kanske 40 minuter att gå, igår tog det dock 2.5 timmar ^^ hehe. Men vad gjorde det? Vädret var helt underbart på eftermiddagen så vi tog en liten extraväg och fick njuta ordentligt av Stockholms innerstadsnatur! Det är faktiskt väldigt vackert här på somrarna. 
När vi kom hem var jag hur pigg som helst, fast jag trodde att jag skulle vara helt däckad. Natten sov jag dock rakt igenom som en prinsessa, så det var ju skönt :) 

I alla fall så gick vi även den långa biten hem i hopp om att få igång bebis lite, men jag hade inte en enda känning. Sammandragningar såklart, men ingen värk överhuvudtaget. Så himla konstigt. Och jag sa det till Kim att: "Om inte denna promenaden kan få igång förlossningen, då är det bara ge upp, då kommer ingenting att få igång det". Resultat av natten: INGEN bebis :( 

Nu ska jag göra mig iordning för förhoppningsvis det absolut sista besöket hos barnmorskan. Vi räknar garanterat med att vi är tre till helgen som kommer. Annars tänker jag böna och be om att de ska sätta igång mig till helgen. Japp, det tänker jag.

Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0