Sidvisningar

2012-06-13 / 14:37:40
Hahaha, nuuu förstår jag... varför jag har så många sidvisningar per dag! Inte unika besökare alltså, utan unika besökare som besöker sidan fler än en gång per dag! 
Ni är rätt nyfikna, att jag inte fattat förrän nu varför den siffran blivit så hög sista veckan, är ju nästan pinsamt ^^
Fick just ett sms av min kära kusin: 
"Du har inte uppdaterat idag?! Är det på G? Puss lycka till!"
"Uppdaterat? Njae, inte än tror jag :/ men han trycker ovanligt mycket neråt idag, dock inga värkar änu tyvärr! Puss"
"Amen, jag kollar ju din blogg typ varannan timma för att se om det händer något med bäsen! :P Puss"

Har inte haft en tanke på att ni som läser faktiskt är så nyfikna, och det måste ju va fler än bara min kusin som kikar in här ett par gånger om dagen, vad jag kan se. Roligt! 
Men nu vet ni också efter lite uppdatering här då, att det än så länge tyvärr inte är någon bebis på G än. Men enligt barnorskan vi gjorde RUL hos, så ska han garanterat komma idag, för hon hade ALDRIG fel, som hon sa. 
"Ja, ni får ett BF-datum till den 11 juni, så då kommer han garanterat den 13 juni. Mina uträkningar stämmer alltid!" Hoppas verkligen du har rätt barnmorskan ;) det är inte många timmar kvar på dygnet för den 13e.

Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0