Upp upp och iväg

2012-01-26 / 10:42:41
Pizzan kom till slut! Efter 2 timmar OCH ytterligare ett telefonsamtal om att vi faktiskt hade beställt en pizza. Då kan jag lova att jag både var hungrig och arg! Dock kunde inte han som levererade pizzan svenska så det var ingen idé att ens klaga. Tur för dem att pizzan var god i alla fall. Jag kommer nog dock aldrig mer köpa pizza där. 

NU har jag gjort mig iordning och ska iväg till min blivande chef för att skriva på anställningsavtal! Känns helt okej faktiskt...kanske lite mer än okej tillochmed :) Sen tänkte jag gå en runda på stan innan jag ska ut med Sigge, för att se om jag kan hitta ett par nya stövlar till mig. Jag tänkte ge mig själv det i födelsedagspresent!

Funder även starkt på om jag ska klippa mig en snelugg, men det får jag ta senare idag iså fall! 

Tjingeling! ;)

Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0