Sista nya designen

2012-01-23 / 21:09:39
Mina kära vänner, nu LOVAR jag att inte ändra mer på ett tag. Men det kändes verkligen dött att komma in på bloggen kände jag. Jaja, jag vet, jag ändrar mig heeela tiden. Men nu är jag verkligen nöjd! Jo, men jag är det, i alla fall ett par månader framåt :) Bara lite småfix runtomkring, som ni knappt kommer märka som ska fixas. Tycker ni att designen blev bra denna gången? Kan jag låta den vara så nu? Ni kan säkert visan också, men för eventuellt nya läsare, så KLICKA F5 om ni inte ser den.

Imorgon ska jag lägga in ett roligt inlägg, om något nytt, så glöm inte kika förbi då ;)

Lägg till en kommentar här!
Postat av: sanna

den här designen var väldigt fin louice!

2012-01-23 @ 22:36:55
URL: http://sannapannapotatismos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0