Min dag

2012-01-31 / 12:17:03
Godförmiddag kära läsare! 
Vill bara börja med att säga att det är så otroligt roligt att det är så många som vill följa min blogg varje dag! Jag blir jätteglad och det sporrar mig att skriva om minnen och allt annat som jag kommer tycka är roligt att gå tillbaka och läsa sen, så tack kära ni :)

Idag har jag massor att bocka av på schemat! Det är underbart fint väder här i Stockholm idag och precis lagom kallt! Jag ska börja med att ta en promenad med Sigge. Sen ska jag utföra en hel del ärenden under dagen, bland annat hitta en sista present till Kim och förbereda inför hans födelsedag. Lämna in hans klocka, gå till en måleriaffär, eller vad det heter, posta brev, slänga skräp, hitta en tygaffär, med massor massor av mera! Så nu måste jagsätta fart innan Kim kommer hem, för idag ska vi åka in till stan och åka skridskor! Weey :) ska bli roligt!

På återseende!

Lägg till en kommentar här!
Postat av: Sanna

Jag trillade hit av en slump och nu är jag inne lite då och då.. Du skriver bra, "i min smak" :) Ska bli skoj att följa er väg till föräldraskapet!

2012-02-04 @ 10:32:38
URL: http://sannibannibus.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0