Mammaträff

2012-01-27 / 17:41:58
Är precis hemkommen ifrån min första mammaträff (utan barn)! Träffade två härliga tjejer som dock är väääldigt höggravida! De ska ha vilken dag som helst! Lite roligt, den ena på min födelsedag och den andra på Kims födelsedag, haha! 
Vi satt på café Waynes i 2.5 timmar och pratade i mun på varandra ;P hehe, nä men det finns så sjukt mycket att prata om när det gäller, bebisar, bebismagar, barn och graviditet i övrigt. Det var i alla fall hur mysigt som helst och kommer göras om fler gånger. Nästa gång med de tjejerna då deras bebisar också är med. Men så tänkte vi få ihop ett litet gäng :) Hur roligt som helst och få ett sådant nät! Alla är runt min ålder också, så det är superkul! 
Har våra barn andra barn att leka med sen också! 
Tog tyvärr inga bilder, då det kändes lite väl rätt fram, när det var första gången man sågs, så det får bli nästa gång! :) 

Ikväll kommer Kimpans faster hit och vi ska äta middag tillsammans! Det var ett tag sen då hon varit bortrest så det ska bli trevligt! Hjärtat kom hem tidigare från jobbet idag så nu ska jag gå och mysa med honom innan vi får gäster! Ha en bra fredagkväll allihop!

Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0