Ännu en ny

2012-01-09 / 02:23:49
Nu har jag suttit och knåpat med ännu en ny design.. eller, jag uppdaterade den jag precis gjort, lite grann. Jag ska smaka lite på den ett tag, för ännu vet jag inte om jag är supernöjd! Vad tycker ni? Är den bättre?
Det är i alla fall kul att man börjar bli riktigt haj på det här med bloggdesign och alla koder. Hojta till om ni behöver hjälp med något vetja! 

Jag misstänker att det är en liten parvel som är pigg och alert i min mage just nu, för jag har känt en hel del rörelser i flera minuter! Så himla mysigt! Lutar jag mig för långt fram och liksom "klämmer" magen så får jag en "hård" (hårdare) spark tillbaka, det är tydligen inte bekvämt alls! :)

Nu ska jag vi gå och lägga oss, har inte känt mig trött förrän nu. Men nu ropar sängen därinne på mig. Så jag får ta och säga godnatt! Godnatt!

Lägg till en kommentar här!
Postat av: moster

jag tycker du ska ta bort den fula bilden längst upp till vänster! Du ser helt mongo ut! hahahaha!!!



puss och kram

2012-01-09 @ 17:49:05
Postat av: Hanna

Skit snyggt! Duktig du är! Du får jättegärna få hjälpa mig att göra design (a) hihi. Puss

2012-01-09 @ 19:29:38
URL: http://hannaapetterssons.blogg.se/
Postat av: Lovis svarar:

Hehe, det är ju det som är meningen kära moster! ;)

2012-01-09 @ 20:23:46
URL: http://honlovis.blogg.se/
Postat av: moster

hahaha! jag vet, men den passar liksom inte in där uppe...



Annars måste jag säga att designen är fin! Gillar de andra två bilderna jättemycket!

2012-01-10 @ 16:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0