Sjuklingar

2012-02-05 / 15:46:56
Gud vilken konstig upplösning det blev på bilden framifrån i inlägget under! Ser ut som mitt skinn är helt ärrigt och typ vågigt, men det är det inte :P hehe, var bara tvungen att tillägga det.

Idag är vi visst två sjuklingar här. Kim var hemma från jobbet i fredags för att han inte kände sig bra. Nu ligger han här med hosta och är förkyld. Imorse kände även jag av halsont och nu känner jag mig lite hängig! Inte roligt alls :( Jag har inte tid att bli sjuk. Är det inte typiskt att bli sjuk bara för att man börjat ett nytt jobb? Sådant stör jag ihjäl mig på. 
I kväll ska vi, om vi orkar det vill säga, äta middag med faster Sussie igen. Hon ringde och sa att hon hade bokat ett bord bara sådär och ville gärna att vi skulle äta med henne. Tur att vi legat o vilat hela dagen, så kanske vi orkar hålla god min under någon timme eller två och få i oss lite mat också. Alltid lika trevligt att träffa Sussie dock, hon är så bra! :) 

Hoppas ni andra mår bra och får en trevlig kväll!

Lägg till en kommentar här!
Postat av: moster

gulligt av henne att boka bord så där... men inte kul alls att ni är sjuka! Krya på er! Nu du Louice... nu syns det ordentligt! Längtar efter att få träffa dig när ni kommer ner!!! <3

2012-02-05 @ 21:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0