Hemsk natt

2012-02-22 / 08:26:47
Natten har varit hemsk, verkligen. Min kropp mår så dåligt och gör det fortfarande. Jag vet snart inte var jag ska ta vägen. Det känns som att den halva lilla tacon jag åt igår sitter fast i halsen och sitter i typ lungorna. Jag har haft så fruktansvärt ont i ryggen att jag inte vetat hur jag ska ligga. Jag har inte kunnat ligga på rygg, på någon av sidorna och magen är ju bara att glömma nu för tiden, då säger bebis ifrån och jag får väldigt svårt att andas. 
Jag vet inte om det är foglossning som kryper upp i ryggen eller vad sjutton det kan vara, men jag har ont typ under skulderbladen när jag ligger ner. Gick upp och strechade flera gånger men de hjälpte inte, mer än väldigt lindrigt. 
Dessutom är näsan så svullen att jag inte kan andas. Är inte sådär jättesnorig utan mer svullen, detsamma med halsen. Även Kim har haft lite besvär under natten och under hela dagen igår satt han och nös, sa han. 

Så nu har jag fått ur mig lite klagomål. Nu ska jag försöka lägga mig bekvämt i soffan o där ska jag ligga hela dagen. Hoppas att ni mår bättre än vad jag gör!

Lägg till en kommentar här!
Postat av: Sandra

Ja, jag sa ju att Madde och Krister va sjuka och att ni fick komma på egen risk! Förmodligen har ni väl blivit smittade... hoppas ni mår bättre snart!

2012-02-22 @ 16:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0