Godmorgon

2012-02-06 / 07:54:54
Alla morgonpigga läsare!
För tillfället sitter jag och äter frukost och nyser och nyser och nyser. Sådär hårt och ont som förkyld-nysningar. Och för varje gång jag nyser blir jag lite snorigare :( Usch. Kim ligger kvar i sängen och hemma denna dagen. Han har blivit jättedålig under natten så jag tvingar honom att stanna hemma. Han skulle gå till jobbet även om han hade haft 40 graders feber. Ibland har han lite för hög arbetsmoral den där gossen. 
Till mina nysningar i alla fall, igen. Jag har ju nyst rätt mycket i flera månader och varit lite sådär halvsnorig varje dag pga. graviditeten, s.k. graviditetssnuva. Och med det vill jag säga hur bra man egentligen känner sin kropp och vad som är på gång att hända i den. Tycker det är lite fascinerande. 

Jaja, jag ska i alla fall gå till jobbet idag. Hoppas på att jag kommer klara mig veckan ut, och om det skulle slå till på mig med, så hoppas jag att det blir till helgen så att jag slipper vara hemma från jobbet iaf.

Lägg till en kommentar här!
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

du får krya på dig! :)

2012-02-07 @ 11:53:24
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0