Första dagen

2012-02-01 / 15:18:37
Då var det första riktiga dagen på nya jobbet idag! Kändes  h u r  b r a  s o m  h e l s t !!  :) Så skönt när man kommer till en plats och man känner att man passar in och trvis redan från början. Dessutom/dock? gick dagen jättefort! Men jag tycker det är ganska lagom. 4-6h om dagen är perfekta arbetstider för mig just nu. Mer orkar jag inte i alla fall utan att vimsa sönder. Ni ska höra mig nu för tiden. Jag är helt lost många av många gånger och Kim börjar undra om det är något allvarligt fel på mig. Men njae, jag är ju bara lite smågravid sådär. Kanske att han blir lite rädd då jag iof vanligtvis också är extremt vimsig och nu är jätte jättevimsig. Varför blir man så egentligen? Det är jättejobbigt, för än själv också. Man kommer på sig hela tiden. 

Idag ska jag träffa en tjej som heter Sabina och fika med henne :) det ska bli mycket trevligt. Hon är också gravid, en vecka före mig bara, alltså vecka 23, så det ska bli roligt att förhoppningsvis få en vän som är i precis samma sits som jag! Roligt att följas åt och sen få samtidigt :) 

Det blev inga skridskor igår...ännu en gång var jag alldeles för trött efter att ha gått 2 promenader med Sigge PLUS hela hornsgatan fram och tillbaka. Det är jäkligt långt vill jag lova er. Men, men! Vi gick på bio istället, som vi egentligen skulle gjort på torsdag och så åker vi skridskor på torsdag istället, eller aa imorrn då. Så vi bytte bara dag :) Vi såg i alla fall Mission impossible 4. Den var jäkligt bra faktiskt! Helt klart värt att se! Jag som inte ens gillar såna filmer, men den var verkligen bra! Se den, om ni får möjlighet :)



Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0