Dripp dropp

2012-08-31 / 09:45:00
Jag bara älskar när det regnar. Jo, faktiskt, på riktigt. Jag är inte alls sarkastisk. Det är så underbart härligt och friskt så jag får en sådan jättestark känsla av att jag bara vill ut och gå millånga promenader när det är "grått o trist" ute, som nog de flesta andra skulle säga. Själv är jag på strålande humör denna dag! Som om jag är solskenet själv för att lysa upp den grå himlen! 

Tyvärr vågar jag inte gå ut i detta vädret, eftersom jag verkligen är på bättringsvägen när det gäller förkylningen. Jag känner liksom att den är påväg bort, trots att jag fortfarande är väldligt snorig och har börjat hosta. 
Men ni vet, man känner sin kropp. Jag är inte sådär fasligt täppt längre så jag inte kan andas utan nässpray! SÅ skönt. De två dagarna min näsa är så under en förkylning är nog det värsta! Eller de 3-4 första dagarna om förkylningen börjar med en sjujävla halsont, samt feber och frossa. Hua!

Ikväll har vi även bjudit in till kräftskiva för våra vänner My och Dylan, Cecilia och Anders :) det ska bli SÅ trevligt! Äntligen fick vi ihop det till när alla kunde samma helg och dag! 
Regina och Krister skulle också kommit egentligen, men lilla Sam är ju bara 3 veckor, så de vågade inte eftersom jag varit sjuk :( tråkigt! 

Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0