sjukt irriterande

2011-09-15 / 09:25:45
Kim och jag vaknar av världens jävla oljud ifrån grannväggen. Kollar på klockan och den står på 07.25. Då har den jäveln ställt sig och börjat borra i väggarna så tidigt på morgonen.
Jag höll på att bli tokig! Vem GÖR så innan klockan 8 en vardagmorgon?! Flyger upp ur sängen asförbannad och börjar banka i väggarna...eller försökte, för väggarna är ju av betong. Jag tror jag fick mer ont i näven än vad han hörde mig. Men ändå! Det kändes bättre för mig. Haha.
Nu har vi stått och rensat ur kyl och frys. För efter att det gått sönder redan när vi flyttade in så har vi levt på en liten kylväska med kylvaror i. Men idag, äntligen kommer det en helt ny kyl och frys!
Dock är de jääävligt försenade. Skulle varit här kl. 9 och klockan är nu snart 9.30?! Har de en bra förklaring att komma med, typ som att stockholmstrafiken på morgonen inte är den lättaste att ta sig igenom (hehe) så är det klart att jag välkomnar de in med ett leende, annars får vi se om jag ger de en varsin utskällning kanske.
Vad vet de om vi har jobb och sköta eller inte liksom? Himla högar.
Nej, nu ska jag gå och äta frukost för nu kommer Kim med min efterlängtade yoghurt! Mmm, så gott det ska bli!!

Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0