seg jävla dag

2011-09-17 / 17:59:19
Fyfan vad denna dag har varit åt helvete seg. Jag vaknade 12.33 och därefter har jag verkligen bara degat framför datorn, tv:n och så lite dator igen. Jag tog på mig lite kläder och gick ut och postade brev, samt handlade en ny diskborste och disksvamp (för er som ville veta), men mer än så har jag verkligen inte varit ute idag!

Jag har en sån där äcklig känsla i magen när man är så jävla rastlös och man inte vet var man ska ta vägen. Jag tycker man känner sig så sjukt dålig då.
Jag försökte göra något åt det istället så jag hoppade in i en varm, varm dusch och stog där lääänge.
Det gjorde mig konstigt nog piggare. Nu sitter jag med en kopp kaffe, vilket även det har gjort susen! Efter att jag druckit upp tänkte jag ställa mig och laga mat så jag får matlådor till veckan och när jag ändå är igång tänkte jag baka bröd! Alltid lika gott och känns mycket fräschare!
Imorse när jag vaknade var jag fortfarande lite slemmig i halsen men jag känner mig väldigt frisk. Igår var jag inne på sportlife och de har ett schyst erbjudande just nu som jag tänkte ta del av. Så på måndag blir första träningsdagen och det känns så jäkla skönt! Det ska bli underbart att få komma igång och röra på sig igen! Mmmm.

Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0