en tripp på stan och fika på kulturhuset

2011-09-27 / 20:40:59
God väldigt mycket kväll alla mina kära läsare! Hoppas att ni har en fantastisk kväll, jag hoppas att ni, liksom jag också har en karl som just nu står och lagar mat åt än - för närmre information - potatismos och fransyska. Ja, just nu ligger fransyskan och badar i ho´n för att tinas upp en aning, men snart är hon redo att tas - ajjemän!! 

På dagen idag var jag och min kära sambo för första gången på stan sedan vi flyttade hit -otroligt! Men vi har haft så mycket varsitt att styra med att det liksom inte blivit av! 
Vi började med ett besök på kulturhuset för en fika uppe på taket! Ja, det var grym utsikt men skitäckligt fika. Kims äppelpaj som smakade äppelskal och min kladdkaka som var allt annat än kladdig!
Just det - måste ju poängtera - när vi satt där och fikade så dök plötsligt carin da silva upp mitt i allting och träffade sina vänner för att också ta en fika! Första kändisen jag ser sen jag flyttade upp till sthlm, i början blir man alltid lika paff när de helt plötsligt sitter brevid än! Hehe.


Kim visste inte vem hon var så för säkerhets skull slänger jag in en bild på henne, bara för er!!

Sen var det dags för butiker och jag gick såklart in i på ecco och Kim gick såklart in på Tele2-butiken. Roligt med gemensam stadsvisit! Efter några fler butiker var det dags för mig att åka till jobbet och nu sitter jag som sagt här, hemkommen och väntar på mat! Det kurrar som tusan i min mage! 


Kim höll på att spotta ut pajen igen


Utsikt från taket på kulturhuset. Dock inte världens bästa bild!



Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0