en dag

2011-10-17 / 22:35:19
Har idag köpt boken En Dag efter att ha sett att filmen går på bio och läst att boken ska vara mycket bättre. Tänkte att: "Det där är då en bok för mig" så jag köpte den för 77:-Pocket Shop på Centralen. Det var väldigt sen jag faktiskt läste ut en bok och framförallt en bra bok, så detta ville jag unna mig.
När jag var liten kunde jag ligga och streckläsa en bok i en hel dag. Helt galet. Fann det så avkopplande. Jag har gjort en del försök under sommaren men aldrig riktigt fått någon ro eller tagit mig tid, de har kommit så mycket annat i vägen hela tiden. Så nu, ska jag ge mig på ett nytt försök i alla fall :) Recension kommer när boken är slut!
boken
Filmen som nu går på bio! Med Anne Hathway och Jim Sturgess som huvudrollerna!

Lägg till en kommentar här!
Postat av: Jess

Seriöst, bästa boken jag läst på hur länge som helst! Kunde verkligen inte sluta läsa :)

2011-10-18 @ 09:34:04
Postat av: Janina - mamma till Nicolina och gravid

Sv: Tack snälla du! :) Och GRATTIS till graviditeten! :) Hur långt har du hunnit? Kram!

2011-10-18 @ 20:15:40
URL: http://nicolinasmorsa.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0