de tre vanligaste frågorna

2011-10-23 / 17:07:11
Jag har märkt vartefter vi har haft lite nytt folk här hemma att det ALLTID kommer samma frågor varje gång. Det är faktiskt lite roltigt, då jag aldrig varit med om det tidigare.
I Stockholm frågor man alltid dessa frågor, när man inte känner någon:
  • Var kommer du ifrån? (Ni vet 50% av stockholms invånare är icke-stockholmare)
  • Vad jobbar du med?
  • Hur gammal är du? (VA?! Är det sant? Trodde du var miiinst 21 år)
  • Och just det en till - hur träffades ni? (åååh vilken romantisk kärlekshistoria)
Hehe, jämt. Inte för att det är irriterande, tycker bara det är lite roligt att man alltid får samma frågor här ;P sen är de flesta mest intresserade av att få en motfråga så de kan berätta om sig själva i stället, haha!

Lägg till en kommentar här!
Postat av: MISS ALICIA

Hej!



Ta jättegärna en titt på min nätbutik, www.missalicia.se, där jag säljer accessoarer för dig och ditt hem!



Vänliga hälsningar,

Miss Alicia

2011-10-24 @ 13:06:55
URL: http://missalicia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0