morgonrufs

2011-11-22 / 09:57:31
Ja, jag känner mig lite som mitt hår ser ut- rufsig! Kim har precis åkt till jobbet och här sitter jag kvar...som vanligt tänkte jag nästan skriva! Men.. idag ska jag i alla fall bege mig en sväng till stan för att titta på lite julpyssel tänkte jag! Ska bli mysigt. Jag har sådana julkänslor i år så det är något fruktansvärt! Vill ha ALLT också, som jag ser.. 
Kim är ingen julstökare direkt och suckar lite för varje gång jag pekar på något jag skulle vilja ha. Då försöker jag förklara för honom att jag behöver få pynta o mysa till det i hemmet för att må bra , vi har ju alltid gjort så! Då var visst hans enda rädsla att pyntet inte skulle försvinna när julen är över...meh, hallå?! Jag vill väl inte heller ha jul hur länge som helst, det är ju bara mysigt ett tag, sen blir man skittrött på det! Hehe.

Skulle egentligen åkt in för att hämta posten också, men så hade vi visst inga nycklar, suck! Jag som vet att jag fått massor av post...o Sussie kommer inte hem förrän söndag! :(

På torsdag och lördag, ska jag i alla fall jobba lite! Kims jobb behövde några extra som hoppade in och då tänkte jag att jag passar på och få ihop några timmar! På två dagar ska jag jobba 20h. Det är ju lite bra sådär till julklappar o sådant sen! Perfekt!

Imorgon ska jag även och göra en hemlig grej, men de avslöjar jag inte förrän jag fått bra respons ifrån det ;) hihihäh. Jag kan i alla fall ge lite ledtrådar och det är väl att någon gång ska väl jag också få ha lite tur och när jag fått såhär mycket tur tänker jag inte ge med mig så lätt ;)

Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0