illamående och kräks

2011-11-30 / 21:44:00
bestod min natt av, natten till idag! Antagligen hade jag fått i mig något konstigt, för jag hade så ont i magsäcken och den liksom gurglade hela tiden. Jätteobehagligt. 
Tyvärr blev det att ringa och sjukanmäla sig redan andra dagen, kändes inte alls bra! Men jag mådde skit i morse också tyvärr.
I eftermiddags mådde jag dock bättre efter en del vatten och vila. Så kimpan och jag åkte in till stan och köpte lite julpynt. Äntligen har jag lyckats övertala honom att göra det lite mysigt här hemma. Han tycker tydligen inte att man behöver det egentligen för att vi inte ska fira jul här hemma. Men lite ljusstakar, julgardiner små tomtar och adventsljusstake tycker jag gott att jag kan få ha! Nu när det är på plats tyckte han allt att det såg lite mysigt ut ändå!
Det enda som saknas nu är att beställa lite fina julgardiner, så bild kommer först när det är uppe! 

För övrigt så fick kim en hemsk huvudvärk när vi var på stan, när vi kom hem tog han värktabletter och la sig i soffan, men huvudvärken har bara blivit värre! :( nu mår han även illa och har gått och lagt sig för natten. Jag blir sjukt orolig och nojjig när han blir sån. Tycker faktiskt att det hänt lite för ofta på sista tiden!
Nu ska jag tvinga honom att ringa till läkaren imorgon och be dem göra en kontroll. Det är det bästa både om det är positiva eller negativa prover.

Nu ska jag baka färdigt lussebullarna jag tråkigt nog började på (är inte alls pepp, meningen var ju att vi skulle göra dem tillsammans och sen fika) sen ska jag krypa ner hos min älsklingsplutt och krama honom frisk. Godnatt!

Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0