rush

2011-12-21 / 19:36:10
Har precis kommit hem ifrån stan. Jisses, så jäääkla mycket folk det är de här dagarna innan jul! Aldrig sett något värre än det här i Stockholm! Det är nästan så att man inte tar sig framåt. Nu är i alla fall allt klart och det känns så himla skönt. Jag har nog aldrig handlat julklappar fortare, men heller aldrig varit så nöjd med alla julklappar som i år!
Ni vet, vissa år har man ju köpt något bara för att köpa något. Men i år har vi verkligen köpt personliga julklappar till alla och det känns ju faktiskt mycket roligare! :)

Jag blev i alla fall riktigt, riktigt nöjd med älsklingens julklappar. Hoppas bara att han blir lika nöjd som jag, haha!
Nu har han åkt för att byta julklappar med hans bäste vän som också bor här i storstan och jag ska sätta mig och slå in de sista julklapparna som är kvar och äta mat!
Sedan ska jag packa, för imorgon förmiddag åker vi till jönköping och kimpans familj! Ska bli underbart!

Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0