sjuk och tillbaka på jobbet

2011-08-18 / 12:39:13
Vilken härlig start! Jag såg att jag har haft massa besökare under gårdagen! Hoppas att ni följer med mig ett tag till! Sådant blir jag taggad och glad av! Underbara ni. 

Precis som rubriken lyder så är jag fortfarande sjuk. Måndag-onsdag denna vecka hade jag superhög feber och jag hade så ont i min stackars kropp. Blir så himla känslig i köttlar och huden när jag får feber så det är något fruktansvärt. Igår kände jag mig bättre, men imorse när jag vaknade så var jag helt täppt och hostade tills jag nästan kräktes.
Men, jag gick till jobbet i alla fall! Jag är tvungen, jag måste verkligen få ihop så mycket pengar jag kan nu tills innan flytten, än sålänge ser det ju bara ut som att jag kommer ha extrajobb där uppe till en början och det kommer man ju inte jättelångt på! 

För er som är nya läsare, jobbar jag ett tag till som barnflicka hos en familj. Så skriver jag om Torkel eller Conrad så är det barnen jag jobbar med.
Torkel och jag är i alla fall hemma hos mig idag, det skulle tydligen vara massa kaos hemma i huset med massa byggarbetare så vi fik åka hit istället. Vi ska nu äta lunch på stan tänkte jag, sen ska vi gå en sväng upp till Valla och titta på djuren och så att Torkel kan sova lite middag i vagnen.


Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0