» Nu är vi lantisar «

2015-10-31 / 13:26:00
Nu har vi flyttat in! Vi har flyttat lite i taget, i över en månad, varje gång vi åkt ut till huset och fixat. Men igår gick det officiella flyttlasset och nu har vi alltså officiellt blivit lantisar, på riktigt! Dock till ett hus som vi nu sitter i som tyvärr är långt ifrån klart! Alla våra 3 sängar (ja vår, Ians och Jolines) står i samma rum som TV och Kims arbetsplats! Kommer kännas lite trångt att bo i ett rum och kök... vi som tyckte det var trångt i vår 3:a! Men vi hoppas det blir väldigt temporärt! Vi vill ju inte att ni ska se oss hos "NYA Arga Snickaren" sen liksom ;) hihi. Risken är minimal, det lovar jag! 

Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0