» Golven efter utförandet «

2015-10-22 / 15:16:00
Vi är supernöjda med golven på nedervåningen! Men, tyvärr har de misslyckats totalt med golven på övervåningen och vi har gjort en rejäl överklagan! Golven syns slipspår i, det är hack och brännmärken i golven, det är skavda lister, en tröskel och en list som är sönderfläkta, golven är ojämna, blivit "randiga" och är svaaaagt vita på vissa ställen men mest träfrgade överallt :(  oooh, vi som flyttar  in om några dagar! Hur ska detta gå?!
 
Ojämt och randigt så det bara skriker om det! :( Bläääh. 
 
Såna här hack var det runt om på hela golven på hela övervåningen. Här ser man också tydligt att golven inte är vitlaserade, utan helt träfärgade! 
 
Så typiskt när man anlitar någon för att det ska bli klart innan man flyttar in och så blir det så väldigt misslyckat. Antagligen kommer det bli så att vi får fixa golven själva nu, då golvsliparen säger att det inte går att fixa furugolv bättre, utan att de blir på detta sättet. 
Jaha, men kunde ni som professionella arbetare då inte säga att "detta kommer nog inte bli så snyggt när det är klart, då denna typ av golv inte brukar bli så jämt", nej för då svarar han att det tycker "han är snyggare när golven är såhär och det förstår väl jag att han inte kan ringa runt till ALLA deras kunder för att fråga om de verkligen vill ha det så". Alltså SUCK.  

Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0