Underbara Ven

2014-09-03 / 10:00:49
Nästan hela sommaren tillbringade vi i Skåne. En dag gav vi oss ut på en utflykt, till det helt fantastiska Ven, utanför Landskrona. Jag har nog aldrig i Sverige sett något så vackert landskap förut och jag rekommenderar alla som besöker Skåne på sommaren att åka till Ven över en dag!
Man tar färjan från Landskrona. Sedan finns det cyklar att hyra billigt över dagen. Vi cyklade runt ön i omgångar och upptäckte ön. Det var så otroligt fint! 
 
Den sista bilden var på ett helt underbart mysigt café. Det ligger precis i början av ön och var fullsatt hela tiden! Vi var tvungna att vänta för att få en plats. Men helt klart värt det!

Lägg till en kommentar här!
Postat av: Susanna Maria J

Superfina bilder :) <3

2014-09-03 @ 10:03:46
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0