Att få beröm

2014-02-11 / 10:06:09
I morse var vi på utvecklingssamtal för Ian på dagis. Kommande text må låta skrytsamt, men det har ingenting med skryt att göra utan bara ren och skär stolthet! Det är så otroligt härligt att få höra hur väl pedagogerna, föräldrar och barnen på förskolan pratar om Ian. Att han är så väluppfostrad, artig, alltid så glad och lättsam till allt, både barn och aktiviteter, samt att han är välutvecklad både motoriskt och nu vid 19 månaders ålder kommer även språket igång ordentligt. Han har alltid visat tydligt på vad han vill, är bestämd och har alltid svarat på frågor genom kroppssåråket. 
   Sedan berättade jag ju självklart att de har den bästa Ian på dagen på dagis, hemma kan han verkligen också vara ett riktigt monster -precis som många andra barn som kommer in i trots -och testperioder. Men jag är ändå så otroligt glad över att få höra allt det de säger om honom. Det värmer otroligt mycket i våra föräldrahjärtan och vi kan gott känna att vi gör ett bra "jobb" som föräldrar! ♥
 
 
Ian med sin absolut största favorit - min lilla kusin Madeleine! 

Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0