Ians eftermiddag

2013-09-23 / 22:03:00
Brukar alltid försöka hitta på något utomhus i 1-2 timmar efter att vi lämnat dagis för dagen. Idag blev det lugn utelek med bobbycar'en ute för första gången. Han tyckte det var megaskoj. Något han även tycker är megaskoj och alldeles förfärligt att bli borttagen ifrån är den traditionella och älskade gungan. Han kan liksom inte riktigt få nog. Vårt barn älskar att vara ute och det faller oss alldeles perfekt i smaken :) vilken tur va!

 
 
 

Lägg till en kommentar här!
Postat av: alexandra

Vilken sötnos :)

2013-09-24 @ 09:14:34
URL: http://aleexandraisabellasvensson.blogg.se
Postat av: Frida

Så fin jacka! Västen Ian har har även vår lille v. Så fin:)

2013-09-26 @ 23:37:24
URL: http://www.mystyle.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0