Hemma i hemstaden

2013-03-06 / 21:35:31
Hej hörrni! Nu har det varit lite tyst här de två senaste dagarna igen, men det är för att vårat internet inte har fungerat! Vi har kört genom telefonerna. Men, imorse valde min telefon att lämna mig för telefonhimlen. 
   Jag vet inte. Jag vill ändå ha en annan telefon, så det gjorde inte så mycket. Hoppas verkligen att jag får det! 
Har för tillfället en pluttig skitsamsung-telefon som varken finns kamera eller internet på. Det går endast att ringa och smsa! Knappt det. Det finns inte ens T9 på den!! Herregud, känns som jag är back on stenåldern! 

Hur som helst, det var INTE det jag skulle skriva om. Jag skulle skriva om att jag nu har anlänt hem till mamma och hennes man. Jag fick ett litet spontanryck och ville åka hem. Jag hade så tråkigt hemma denna vecka och vi hade ändå bestämt att vi skulle hit till helgen, så då åkte jag och Ian ner ett par dagar tidigare än Kim :)

Så, nu sitter jag här och dricker baileys. Herregud vad gott!! Det var typ ÅR sedan. Baileys är något utav det godaste jag vet och nu när jag slutat amma så passar jag på! Mmmmmums! 

Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0