Ytterligare två år

2012-09-19 / 11:21:38
I lördags fick vi reda på att vi får kontraktet på lägenheten vi bor i, förlängt i två år till. Hur bra som helst. Nu vet vi i alla fall att vi inte kommer stå bostadslösa på två år. Det betyder dock inte att vi kommer att bo här uppe i två år till, men nu har vi i alla fall möjligheten. 
   Så länge jag får ett jobb om ett år, Ian en dagisplats och vi får lägenheten vi bor i iordninggjord så kan jag verkligen bo här så länge till. Men då ska allt det ske också. 

Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0