Tur?

2012-09-27 / 13:57:33
Jag vet inte om man ska kalla det tur? Men vår son fick biverkning: TRÖTT, istället för feber och gnällig av vaccinet. Okej, lite gnällig är han när han är vaken, men mest som vanligt. 
   Nu har det snart gått ett dygn också och bvc-sköterskan sa att om det inte kommit någon feber inom ett dygn så får han inte det. Och om drygt 2 timmar har det gått ett dygn. Och eftersom han sovit sig igenom hela dagen, förutom när han vaknat o ätit så antar jag att han inte kommer få feber utan att detta blev hans biverkning av vaccinet. Skönt! Faktiskt. Jag kan även passa på att vila idag då. 

   Förresten kom Kim hem vid 11-tiden och ryckte upp dörren så jag trodde någon försökte göra inbrott (jag låg o halvslumrade). Han hade försökt få tag på mig men min fon var tydligen död. Ovanligt, inte. Givetvis är det då folk är som mest giriga att få tag i än. 
   Vilket fall, han har fått migrän och illamående -igen. Börjar bli lite orolig för den där herrn, men troligen är det bara migrän..eftersom det går över när han tagit lättare värktabletter och sovit en stund. 
Så jag bäddade ner honom i hans sköna tonårssäng (som vi har som gästsäng) och där ligger han nu och sover. Stackars min älskling!

Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0