Kräfthattar och sånghäften

2012-09-01 / 05:58:41
Ååh. Är så himla nöjd med gårdagen! Helt fantastiskt att jag har fått träffa och lära känna dessa människor. Jag vet inte när jag skrattade så mycket tillsammans med vänner senast! Det behövde jag v e r k l i g e n efter allt på senaste tiden. 
   Fotade, men det var visst fel inställning på kameran märkte jag nu. Så det ser ut som vi fotat med mobilen och inte med en systemkamera. Hehe. Jaja, minnen är det i alla fall!
   Snälla bebisar hade vi också för den delen! Ian åt klockan 18.30, somnade 20.30 och vaknade nu klockan 05 och ville ha mat! Helt otroligt. Hoppas han fortsätter i denna rytm, då skulle jag va supernöjd! 
   Dock var mina bröst inte lika nöjda...hö hö hö. 
Nu ligger han här superpigg (dock, eftersom vi lade oss ganska sent) på skötbordet och sprattlar och snackar så jag passar på att blogga nu istället för att lördagen ska gå åt till det. 
   Hoppas han somnar om ett par timmar till så jag får sova lite till sen. 

 








Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0