Från mage till rygg!!

2012-09-07 / 11:05:11
Jag har ju glömt berätta!!! I förrgår, när jag skulle hoppa in i duschen, så tänkte Kim träna lillemans nacke lite på golvet (annars brukar han ligga i soffan). Precis när jag tagit av mig alla kläder ropar Kim: 
"Loooviiiis, LOVIS, han rullade från mage till rygg!!"
"VA?!"

Jag sprang till vardagrummet i hopp om att han skulle göra det igen. Men...hopplöst fall, det var tillräckligt ansträngande att göra det en gång tyckte lillen. MEN han gjorde det i alla fall! Bara att mamman inte såg :(
   Pappan får dock alltid vara med på alla nya grejer. Första leendet, första skrattet och nu, första gången han rullade! Himla typiskt! Jag missar alltid.
   9 veckor och 4 dagar gammal! Tidigt? Nu vet vi i alla fall att han rullade på riktigt eftersom han låg på golvet och inte i soffan som kan hjälpa till lite. Stolta föräldrar! :)

Lägg till en kommentar här!
Postat av: Tove Lantz

åh va kul!! framstegen är underbara. Levi har börjat rulla här också :)

2012-09-08 @ 16:36:08
URL: http://lillalivetimagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0