Det kliar i munnen mamma!

2012-09-12 / 10:39:00
Det har lillskiten försökt förklara för mig ett tag utan att jag fattat det. Häromdagen, stoppade jag in mitt finger i hans mun och tusan vad han bet! Han sög inte som han alltid annars gjort, utan bet så det darrade i munnen på honom, oså blev han jättenöjd och glad efter att ha varit grinig! 
   Massa dregel och kliande tandkött...hoppas verkligen inte att tänderna kommer än på ett tag!
När började detta på era bebisar?






Lägg till en kommentar här!
Postat av: Tove Lantz

Levi håller också på för fullt! Han tuggar och dregglar som en jag vet inte vad :)

Svar: Skönt...för mig o veta! Hehe. Jag har precis varit o köpt bitringar till Ian ^^får se om de funkar. Jag får hålla dem åt honom ju, hehe.
Lovis Henri

2012-09-13 @ 14:42:33
URL: http://lillalivetimagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0