Sömn

2012-10-27 / 10:22:31
Gårdagens natt var ett jäkla skämt. Vilket gjorde att gårdagens dag inte gick i alls många knop. Lilleman bestämde sig för att vakna en gång i timmen, b a r a för att han låg obekvämt eller ville veta att vi var där. Det räckte med att jag lade honom på sidan så somnade han om på 1 sekund. Men detta gjorde han då en gång i timmen, så jag blev störd heeeela tiden och fick ingen ihängande sömn alls, vilket ledde till en inte allt för rolig Lovis igår.

   Nog om det. Idag är det en ny dag. Han sov 21-06, utan att vakna för mat?! Inte ens vaknade han för att vridas på. Fattar inget. Sen var han vaken till 7 och sov till 9. Dock la ju inte vi oss vid 21 en fredag liksom så vi fick ju inte sova riktigt så länge :/ men längre i ett sträck än på länge! 
   Trots att han sover så bra så är ju inte jag van vid det. Så de gånger han sovit såhär långt i ett sträck, så vaknar jag alltid och ligger och väntar på att han ska vakna, samtidigt som jag försöker somna om. Sen blir jag orolig att han inte andas, trots att vi har andningslarmet, när han sover nätterna igenom. Konstigt det där. Hur ens egna kropp fungerar för ens avkomma.


Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0