Sångsamling och babygym

2012-10-23 / 22:17:16
Igår skulle jag och några från min stora mammagrupp på sångsamling i kyrkan. Åh vad mysigt tänkte jag! Dock så bestämde sig Ian för att han ville äta en stund innan vi skulle gå. Hopp, inte mycket o göra åt, gör ju inget om jag blir 5 minuter sen.

När jag väl kommer iväg möter jag min supertrevliga men väldigt pratglada granne i dörren. Givetvis börjar hon prata o prata o prata... ibland är det så svårt att veta hur man ska avleda någon. 
   Jag kom försent till sångsamlingen, så sent att jag missade hela sången. Men det var trevligt ändå! Jag träffade 3 av mina bvc-mammor :) 

Förövrigt har vi äntligen fått hem lillens babygym...han älskar det! :) Skön avlastningsgrej för en kvart. Det är typ så länge han orkar ligga där innan han tröttnar för att efter en halvtimme-timme komma på att det är ganska kul ändå.


Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0