Mammagrupp och massage

2012-10-16 / 21:54:58
Idag har jag varit på min första bvc-mammagruppträff. Det var jättetrevligt, förutom att min lilla Ian sov sin långmiddag då, så jag fick ingen bebis att träna massage på, utan fick sitta och titta på alla andra, hehe. 
   Två dagar i rad nu har han sovit 4 timmar i sträck och sen efter det varit vaken 4-5 timmar i sträck, sen somnat för natten. Dock var han vaken 1.5 timme i natt på det också och det är mindre roligt..

Men nu var det ju inte det jag skulle prata om, utan att vi tränade barnmassage. Eftersom jag då inte kunde vara med och massera så gjorde jag massage på min lilla plutt nu innan han somnade för natten istället. Han tyckte det var jätteskönt och låg o pruttade ljudligt, samt sjöng med mig när jag sjöng alla visor för honom :) sötnosen.
   Han har blivit så gosig och jag känner gång på gång att jag bara vill ä t a upp honom! Men det går ju inte...det fattar jag med.

Man ser inte ansiktet, jag håller för rumpan och framdelen ligger neråt. Man ser ett par ben och en rygg. Jag tycker det är en okej bild. Säga vad ni säga vill, men jag säger det i förbyggande syfte för er som är känsliga :)

Lägg till en kommentar här!
Postat av: sanna

Så mysigt med babymassage!

Svar: Ja väldigt mysigt är det :)
Lovis Henri

2012-10-16 @ 22:37:47
URL: http://lillaelias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0