En perfekt natt

2012-10-08 / 08:19:05
Igår åt lillen 6 ggr innan han somnade för natten. Sista gången var kl. 21 och så somnade han 23.30, sov till 06.45! Jag somnade runt 00, så 7 timmars sömn i streck, i princip! Vaknade 2 ggr och vände på honom för att han skulle somna om! Så himla underbart! Det var inte igår vill jag lova.
   Det måste bero på att han endast sov korta stunder igår hela dagen. Det var på max 40 minuter, annars brukar det vara mellan 40 min-2h. 
   Ska försöka se till så att han inte sover mer än 40 min-1h år gången, en gång om dagen vet jag att han behöver iaf 2h, men inte 2 ggr. 
   Hur gör ni? Skulle ni väcka en 3.5-måanders på dagarna för att båda ska få en bättre och ihängande sömn om natten?

Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0