Dermaroller

2012-10-03 / 21:28:25
Nu är jag redo att börja rolla mina bristningar! Beställde hem 2 stycken dermaroller från denna hemsidan. Nu är jag nyfiken och exalterad till att börja för att se om det fungerar! 
   Men först måste jag gå till apoteket eller åhlens eller något och köpa hem lite krämer som man måste ha man rollat färdigt, för att huden ska återhämta sig. Jag  l o v a r  att lägga upp för -och efterbilder... NÄR jag nått mina -15 kilo OCH om det visar något resultat med rollningen ;) 
   På tal om mina -15kg så ska My och jag börja jogga lite lätt tillsammans varje fredag har vi bestämt. Det ska bli superkul och skönt! Man måste ju börja någonstans och lite försiktigt efter bara promenaderna.

Köpte två olika storlekar. En 1.5mm och en 2.0mm. Jag har ju lite små bristningar på låren som jag kommer ta de lite kortare nålarna med. De längre nålarna kommer jag ta på de hemska ärren på magen! Fortsättning följer...

 

Lägg till en kommentar här!
Postat av: Annelie från FB Juni-mamma

Oh, hur funkar detta? Har du märkt något resultat?

Svar: Än så länge har jag inte märkt någon jättestor skillnad då jag bara kört en gång. Man blir väldigt öm i huden, eller iaf jag som har så känslig hud och måste rolla typ halva magen. Eftersom jag ammar så svider det lite när lillen ligger emot, dessutom är jag mycket känsligare när jag ammar, så jag tror jag kommer vänta med att rolla tills efter jag slutat amma. Då lovar jag att ge er ett resultat :)Men jag vet att det funkat på jättemånga! Har aldrig läst om någon som varit missnöjd faktiskt.
Lovis Henri

2012-10-18 @ 14:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0