Namngivelsecermoni

2012-11-07 / 08:51:20
I helgen hade vi namngivningscermoni för vår Ian. Vi har aldrig varit på en sådan förut så vi visste egentligen inte alls hur det skulle gå till! Men det blev lyckat! 
   Det tråkiga var baa att Ian sov sig igenom sitt eget kalas, så det blev tyvärr inte många bilder tillsammans med honom och inte heller tillsammans med hans faddrar :( Det är ju inte så ofta vi alla träffas tillsammans liksom. Om det ens kommer att hända igen. Så det var lite tråkigt... men men, inte så mycket att göra åt! 
   Vi fick massor av fina presenter, som vi inte alls hade räknat med och jaa, vi är verkligen, som sagt, jättenöjd! :) Bilder tog vi inte många själva, Kims pappa var som vanligt fotografen och än har vi inte fått några bilder. Så det kommer vartefter vi fått de! Tänkte bara förklara varför det varit så tyst här den senaste veckan! Och det är just pga. namngivelsecermonin. Det har tagit m a s s o r av tid och planering och fix!

Lägg till en kommentar här!
Postat av: Petra Burkhard

Ja Louice och Kim, ni gjorde ett stort och fint arbete,en stor Eloge till er. Puss och Kram Ga: Mormor

2012-11-08 @ 10:13:48
URL: http://PurZel3.com
Postat av: Tove Lantz

Längtar efter bilder :D

Svar: Ja, det kommer ^^ blev dock inte så nöjd med bilderna tyvärr!
Lovis Henri

2012-11-19 @ 16:09:45
URL: http://lillalivetimagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0