Mammas lilla

2012-11-15 / 12:17:50

som redan börjar bli så stor. 
Igår när vi var på bvc-träff testade jag på skoj att sätta ner Ian på golvet och släppte lite försiktigt. 
   Utan att jag höll i honom satt han kvar! Inte så rak i ryggen, den var lite framåtlutad såklart! Men, hallå?! Jag höll inte i honom och han tippade inte ens åt sidan, även om jag såklart hela tiden var beredd! 
   Nu sitter han här bredvid mig i soffan och häver sig upp och tränar hela tiden. Mammas lilla pojke, så duktig!


Lägg till en kommentar här!
Postat av: Emma

sötnosen!

2012-11-15 @ 13:38:46
URL: http://xn--ms-uia.se
Postat av: Neea

Det är ju så otroligt roligt när de små lär sig något nytt, man blir så stolt i mammahjärtat :) (fast jag blir faktiskt lite stressad också, vart tar tiden vägen?!)
Wilton brukar få sitta lite på golvet varje dag nu, på en filt med amningskudden bakom sig, då den täcker upp sidorna också, så behöver jag bara passa framför, prova det om du inte redan gjort det, många tycker det är bra :)

Jättefin blogg du har förresten!
Kram Linnéa

Svar: Ja..jag blir också lite stressad över att det går så fort. Känns som jag inte hinner med eller kommer ihåg någonting!Tyvärr har jag ingen amningskudde...men man kanske kan lösa det med något annat?

Tack! :) Kram
Lovis Henri

2012-11-15 @ 14:07:25
URL: http://kallamigneea.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0