Fem mån.kontroll + vaccin

2012-11-28 / 09:01:00
Hehe rolig rubrik! Igår fick Ian sin andra spruta och han var så himla duktig!!! Första sprutan reagera han inte ens på, den andra blev han ledsen av, men det varade i max 20 sek, så blev han glad igen av sin favvosång "ekorrn satt i granen" och lite såpbubblor att titta på! Precis som förra gången! 
   Nu har det också gått ett dygn och han har inte fått någon feber. Lite gnällig och ont i kroppen misstänker jag, men ingen feber -det också som örra gången! Så himla skönt, för både honom och oss! 

På 5-månaderskontrollen visade det sig nu att han väger 8180g och är 66 cm lång! :) Vår stora fina kille!



Förresten, vet ni vad My sa till mig? "Gud vad hans utseende börjar förändras! Jag ser det varje gång vi ses nu (vilket är typ 2-3 ggr i veckan, hähä) och jag tycker han börjar bli mer lik dig!"
I smyg, men bara i smyg...så tycker jag det också ^^ Vänta så ska jag lägga upp en bild på oss två tillsammans, så får ni avgöra!

Lägg till en kommentar här!
Postat av: Tove Lantz

Skönt att det gick så bra. Här tar de båda sprutorna samtidigt bara för att slippa att barnen blir ledsna två gånger :)
Våra pojkar tycks vara jämnstora, Levi vägde 8185 g och var 66,5 cm.

Svar: Jaså? Får de inte 2 vid 3 månader och 2 vid 5 månader? Trodde det var så överallt
Lovis Henri

2012-11-29 @ 12:59:15
URL: http://lillalivetimagen.blogg.se
Postat av: mormor

Min lilla skrutt, vad han växer, en riktig lite linslus tror jag, han ser alltid så glad ut min lilla ängel..

2012-11-29 @ 18:25:43
Postat av: Maddis

Så fiiiiiin!!! Åh bedårande!

2012-11-29 @ 22:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0