Magen vecka 37

2012-05-24 / 10:47:52
Sorry, ännu en gång nästan en vecka för sen med att lägga upp magbild. Fattar inte varför jag är så lat med det?! Tog denna bild i söndags kväll. Så i vecka 37, 36+5. Varsågoda:

Ni får två bilder.. mest för att magen ser så olika ut från olika vinklar! Tycker i alla fall jag. Tycker ni den sjunkit något?

Känsla just nu: Ut med dig skitunge!!! Din mamma har ont överallt och kan knappt gå. Det är bättre om jag får välja när jag vill bära dig i famnen än att gå och ta sönder min rygg. 
Jag är väldigt trött jämt och ständigt. Värmen i kroppen är outhärdlig och speciellt när det är så varmt ute nu också. Duscha svalt kan vara det skönaste jag gjort på länge.
Jag längtar efter att vattnet ska gå eller att jag ska få jättevärkar helt plötsligt.. bara något litet tecken på att det är pågång.
Jag har domningar i armar och i ryggen, samt att jag börjar känna mig yr och ha ont i huvudet väldigt ofta. Detta är för att han trycker på så mycket nerver och trådar i kroppen just nu att det trycker på precis överallt. Usch.

Lägg till en kommentar här!
Postat av: Madde - mamma till Olle född 120304

Jo visst har din mage sjunkit. Hoppas det kommer igång för dig snart. =)

2012-05-24 @ 17:28:56
URL: http://mkj.blogg.se/
Postat av: sandra

oj, tycker magen har sjunkit en del... snart dags! Längtar ju såklart jag med! <3



puss och kram!

2012-05-24 @ 19:42:03
Postat av: tess

Det låter som en jobbig period just nu. Hoppas att den snart går över & att ni får ut eran lilla pojke!



Roligt att se att bloggandet här har kommit igång igen också!

Lycka till nu med allt!

2012-05-25 @ 10:24:34
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0