Lite magbilder då

2012-05-14 / 11:26:11
Jag antar att det ni är mest nyfikna på att få se är min mage? Inte sant? Så jag ska inte hålla er på sträckbänken längre. Jag missade dock att fota i vecka 34, när vi var i höganäs :( så det kommer bara två bilder, en ifrån vecka 35 (34+4) och en ifrån vecka 36 (35+5) som vi tog igår! Imorgon går vi ju in i vecka 37 redan och det är max 5 veckor kvar innan vi får se vår lilla prins! Förhoppningsvis kommer han tidigare. Jag hoppas det så innerligt, helst imorgon. Jag orkar nämligen inte vara gravid längre. Jag känner mig stor och klumpig och otymplig.
Men det värsta av allt är att jag har fått bli sjukskriven nu för att det hände något med min rygg. Jag tror bebis fixerat sig och i samband med det har jag varit lite för aktiv fysiskt de senaste veckorna. Så min rygg pajjade över en dag. Haft en enorm smärta i ryggslutet(bäckenet/svanskotan, kan inte riktigt sätta fingret på var. Det strålar ner i underlivet och ut mot ljumskarna och jag har inte ens haft kraft att resa mig med mina egna ben under helgen för att jag varit så svag i det området. Det var verkligen hemskt! 
Idag känner jag mig något bättre i ryggen och jag klarar med lite tid och hjälpmedel från sängramen att ta mig upp från sängen men det gör fortfarande förfärligt ont. Där får man, för att man haft en komplikationsfri graviditet! 
Jaja, nu ska jag bara vara hemma och vila mig (trots att jag redan är galet rastlös efter dessa dagar) och vänta på att lilleman bestämmer sig. Japp, nu är det nära, som ni hör :) 


Vecka 35!
Vecka 36!
Jag tycker och tror ju då magen har sjunkit lite grann, just för att jag kan andas lättare och dels denna smärta! Vi får väl se vad BM säger på onsdag :)

Lägg till en kommentar här!
Postat av: Madde - mamma till Olle född 120304

Visst ser det ut som om din fina mage har sjunkit lite. Skönt att det blivit lättare att andas för dig. Inte långt kvar för dig nu. =)

2012-05-14 @ 20:34:11
URL: http://mkj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0