Jag ser hoppet och ljuset och och...

2012-05-16 / 20:58:35
lättnad! Jag känner mig så himla glad! Under graviditeten så har jag fått rätt mycket bristningar, mest på magen men det har även krypit ner lite lite på låren samt bak på ryggen. Har känt mig så himla förtvivlad och uppgiven och verkligen skämts, tänkt att jag aldrig mer kommer kunna visa mig någonstans, aldrig kommer känna mig sexig inför min käraste mer osv. och trots att jag får ut något bra utav att ha förstört min unga fina kropp, så kommer den föralltid vara FÖRSTÖRD. Men, MEN efter mycket letande och efter att ha suttit och läst och läst och läst så tror jag mig ha hittat två metoder, med jäkligt bra recensioner som faktiskt fungerar och får borta dessa hemska bristningar!
Det ena kan man göra själv, man beställer hem en så kallad dermaroller, vilket är en liten roller med tunna tunna nålar på. Den hjälper kroppen att stimulera huden och producera nya byggnadsstenar/celler som inte hinner produceras när huden under graviditeten eller viktökning tänjs ut.
Jag har kollat på en hel del ärliga för -och efterbilder som folk har tagit på sig själv och det är absolut en märkbart synlig förändring på bara några behandlingar! Helt otroligt. Än så länge har jag inte lästom någon som varit missnöjd eller som inte fått resultat.
Går även att använda på celluliter, ärr, rynkor, stimulera hårbotten i fall man lider av håravfall m.m.

Det andra är något nytt som kommit till Sverige, men som funnits länge i övriga Europa. Det heter carboxy och det kostar ju då lite mer, man måste även göra det på en klinik. Ca. 6 behandlingar och de kan i stort sett garantera att röda bristningar försvinner till 100%. Ljusa bristningar 40-70%. Finns en del kliniker här i Stockholm.
För mig är detta helt klart värt pengarna än att slänga ut på laserbehandlingar för 30000:- liksom. Än vet jag inte riktigt hur mycket en carboxy-behandling går på, men det ska jag ta reda på såklart ;)

Jag känner mig inte alls lika deppig över detta längre! Skönt att det finns folk som har en smart hjärna och kommer på saker som dessa! Fantastiskt! Inte sant?

Lägg till en kommentar här!
Postat av: Sandra

jag läser en blogg där en tjej använder dermarollern och hon är jättenöjd!



puss och kram!

2012-05-17 @ 07:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0