28 maj

2012-05-28 / 08:27:56
För det första fyller min kära vän Frida 20 år idag så henne vill jag verkligen passa på att gratulera och hoppas på att hon får en superfin 20-årsdag och kväll! Önskar att jag kunde vara där och fira henne, vi ses så himla sällan ändå! 

Sen, varför jag benämner detta datum, är för att min kära mormor och mamma trodde för ett par veckor sedan att bebis skulle komma den 28 maj. Såå, vi får väl se vad som händer kära vänner! Jag trodde nog att något var på gång i helgen, men jag hade fel. Jag själv tror att bebis kommer i början av juni. Vad tror ni? GISSA DATUM VETJA ;) Ni är ju ändå en hel del och hänger här inne någon gång om dagen, så come on, nu vill jag veta vad ni tror!


Vecka 38, 37+5
Jag och min gigantiska mage och härliga dubbelhaka :)

Lägg till en kommentar här!
Postat av: Emma

Bara för att alla tror att han kommer innan bf så tror jag efter.... 14 juni!

Även om jag såklart hoppas att han kommer tidigare så du slipper ha ont!

Hur mår du nu? Hoppas det är okej i alla fall!

2012-05-28 @ 09:43:14
URL: http://äms.se
Postat av: Tove Lantz

Jag tror på 18 juni :)

2012-05-28 @ 18:21:53
URL: http://lillalivetimagen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag tror tyvärr som Emma, att du kommer gå över tiden. Jag tror att han kommer den 15 juni! Tycker du gör helt rätt som sover och vilar mycket! Tiden går fort för att du sover bort en stor del av dagen tror jag. Tänk inte så mkt på att tiden går fort utan njut istället av varje minut! Puss och kram! Tänker jättemycket på er hela tiden!

2012-05-30 @ 09:32:34
URL: http://anglarohjartan.blogspot.se
Postat av: Anonym

Jag tror 13 juni. Hoppas för din skull tidigare, men tror den 13:e. Härligt med massage, mkt vila & promenader! Kram

2012-05-30 @ 18:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0