Vårt vardagsrum

2012-03-06 / 19:13:13



Det börjar likna ett hem mer och mer, för varje månad som går :) Nu saknas det bara en stor klocka ovanför schäslongen, en hylla över tv-bänken och vårat collage som vi har köpt ramar till, men inga bilder ännu. Det ska sitta ovanför soffan. Såå, det kommer att komma fler bilder vartefter! 

Det börjar kännas helt okej att komma in i vardagsrummet nu för tiden! Det svarta vitrinskåpet fick vi av min mosters familj, för de skulle ändå slänga det. Än står det ingenting inuti, eftersom vi inte kan sätta upp de två sista hyllorna, då min mor glömde lämna piggarna. Men det kommer det med! Vi tänkte ha bland annat mitt finporslin som jag fått av mormor och morfar där inne. Just det! Sen ska vi byta från de där träbenen på schäslongen till ett par stålben istället, de där träet passar liksom inte in. Hehe. 
Den "nya" tv-bänken hittade vi på blocket och gav 1200:- inkl. frakt för den. Det tyckte jag var helt okej :)


Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0