Tips på nappflaskor!

2012-03-29 / 20:41:31
De bästa nappflaskor jag kan rekomendera! Jag har ju jobbat som barnflicka och i den senaste familjen hade de dessa nappflaskor och de känns verkligen bra! Hon har i alla fall aldrig haft några problem med hennes barns magar! Dessutom slipper man sitta och vara orolig för att det KAN hända! Bättre att ta det säkra före det osäkra ;) 
Just nu är det även kampanjprisalltforforaldrar.se, där du kan få de för 199:- i stället för 349:- som de kostar överallt annars. Gick inte hitta de billigare någon annanstans! 

Så alla blivande föräldrar, läs informationen! Det är det värt! Dessa är i alla fall påväg hem till min brevlåda just nu! :) Och tänk på att även om man har tänkt att amma (om man är gravid) så är det bra att ha hemma, både i fall man inte skulle kunna amma, men också för att du kanske behöver göra något själv någon gång, och pappan kan vara hemma med barnet! Glöm inte bröstpumpen heller ;)



Att små barn ofta lider av magbesvär med gasbildning tex kolik efter flaskmatning är ingen nyhet - det är ett av dom vanligaste problemen som småbarnsföräldrar har när små barn flaskmatas.

Dr Brown är en av dom mest meriterade märkena som ligger längst fram i forskningen när det gäller att eliminera luftbubblor och vakum i flaskan. Efter många års forskning utvecklades Dr Brown´s Natural Flow System. Det unika systemet består av en nappflaska med en patenterad invändig luftventil som tar bort luftbubblor och vakuum i modersmjölken, mjölkersättningen och i alla andra typer av vätska. När man använder Natural Flow Systemet så förhindras de mest välkända orsakerna till magbesvär med gasbildning, t.ex. kolik och det är dessutom medicinskt bevisat att risken för mellanöronsproblem reduceras.

Flaskorna är självklart bisfenol A-fria och tillverkade i Polypropylen. Det här lyxiga paketet innehåller 2st Wideneckflaskor 120ml, 1st Wideneckflaska 240ml, 2st dinappar storlek 2 och 2st dinappar storlek 3.


Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0